احسان ابافت|اشک چشم

بعد رفتنش اینجا زندگیم شد زندگی من رو فیلتر نکنید لطفا

احسان ابافت|اشک چشم

بعد رفتنش اینجا زندگیم شد زندگی من رو فیلتر نکنید لطفا

فریاد...

 
فریاد می کشم، از عمق سینه ام

از قلب مملو از، نفرین و کینه ام

فریاد بر سرٍ، این روزگار پست

در بین نعره ها، بغضم ولی شکست

فریاد می زنم، با چشمهای خیس

از ظلم این فلک، غارتگر حریص

دار و ندار من، شد غارت ای خدا

بر تو شکایت از، تقدیر بی حیا

هر روز لطمه ای، بر نیمه جان من

تا بی نمانده در، جسم جوان من

هر دم هجوم غم، بر روح زخمیم

یا ربّنا مگر، من بنده ات نیَم؟

یک عمر غربت و، یک عمر بی کسی

خنجر ز پشت سر، بر پهلویم بسی

داغ و غم فراق، تبعیض و طعنه ها

لرزد تنم چو بید، از برق دشنه ها

با این تن نحیف، این روح نیمه جان

با قلب خسته ام، بازی کند زمان

تسلیم گشته ام، راضی نمی شود

راضی به ختم این، بازی نمی شود

هر روز فتنه ای، دارد به زیر سر

بر جانِ ریشه ام، افتاده با تبر

یا رب شنو تو این، فریاد خسته را

بر روی من گشا، درهای بسته را

از جور این فلک، تنگ آمدم دگر

یا کن عنایتی، یا از میان ببر !

خنده دار است بخنــــــــــــــد ...

ه چه میخندی تـــــــــو؟
به مفهوم غم انگیز جدایــــــــــی؟
به چه چیـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ ــز؟
به شکست دل من یا پیروزی خویــــــــــــــــش؟
به چه میخنـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــدی؟
به نگاهم که چه مستانه تو را باور کــــــــــــــــــــــ ـــــــــرد ؟
یا به افسونگری حرفهایت که مرا سوخت و خاکستر کـــــــــــــــــــــرد ؟
به دل سادهی من میخندی که دگرتا ابد نیز به فکر خود نیســــــــــــــــــت ؟
خنده دار است بخنـــ ــــــــــــد ...



آنقدر تاوان اشتباهات تو را دادم که بی شرمانه مرا مقصر تمام اشتباهاتت پنداشتی...

کد جاوا اسکریپت آهنگ رضا یزدانی

دانلود با لینک مستقیم


توجه توجه:تمام حقوق این کد متعلق به احسان ابافت می باشد و کپی برداری و دستکاری آن به شدت پیگرد قانونی خواهد داشت.


/راهنمای استفاده:برای پخش آهنگ رضا یزدانی هنگام ورود به وبلاگ یا سایتتان کد دریافتی را در آخرین نقطه و یا در محل مخصوص اسکریپت های اختصاصی کپی و پیست کنید/

پنجره

پنجره ی باران خورده ات را باز کن

چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است