احسان ابافت|اشک چشم

بعد رفتنش اینجا زندگیم شد زندگی من رو فیلتر نکنید لطفا

احسان ابافت|اشک چشم

بعد رفتنش اینجا زندگیم شد زندگی من رو فیلتر نکنید لطفا

ح

برای دریافت کد موس،کد موزیک فلش و... به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.ehsan-gomnam.blogfa.com


برای آموزش رایگان سی اس اس، اچ تی ام ال و... به سایت زیر مراجعه کنید:


www.eyebrine.rzb.ir


×همه ی سایت هایی که در بالا ذکر شده اند سایت های من هستند×

×تمامی آموزش ها ، ویدیو ها، جزوه ها ، کد ها رایگان هستند×

×لینک ما را از کدها حذف نکنید برای همشون زحمت کشیدم×

سخت

تلفظ هیچ واژه ای به این سختی نیست:

او رفته

روز هـ ـای هـ ـفتـ ـه

روز های هفته
                  به چه کارم می آیند؟
وقتی که تو در هیچ کدامشان
نیستی

اینجا

اینجا یکی تنش را می فروشد

                   و دیگری وطنش را

سلام

سلام بعد چند هفته تونستم به بلاگ اسکای پست بزنم اونم با یه آی پی آدرس جدید نمی دونم وقتی لوگین میکنم خطای سرور500میده!

من24

من نقّاش خوبی نیستم
                             اما یقین دارم
که داوینچی هم نمی توانست
                           این چنین که من میکشم،بکشد
درد را...